Çok nadir hazır soğuk kahve içerim, genelde kendim evde sütle yaparım soğuk kahveyi o da arada bi :) canım isterse normal sıcak nescafede içerim bir bardak olma şartıyla :) bazen türk kahveside içiyorum :) yani günde ya türk içicem yada nescafe belli bi miktar cafeini aşmıyorum :)