Su sızıntısı yaşayanlar bakabilir mi? Su sürekli mi sızar yoksa ara ara gelebilir mi? Mutfakta bulaşık yıkıyordum birden bacaklarımın arasından ılık birşey aktı.Lavaboya gittim afedersiniz idrarimda gelmişti onu giderdim.Acaba idrarımi mi tutamadım yoksa suyum mu geldi.Durdu sonra şuan islaklik yok su olsaydı devamı gelirdi dimi.Emin olamadım o an panikledim.şimdi diyeceksiniz idrarla suyu nasıl ayırt edemedin 😀edemedim tutamadım çünkü birden aktı.Benzer birşey yaşayan var mı? 38+4