2802amine benim de oyle cikmisti epitel de yuksekti sonra saglik ocagi doktorum uroday toz verdi tek kullanimlik biraz azaldi ama gecmedi bir hafta sonra tekrarladik testi yine verdi ama yine gecmedi sonra kultur verdim ureme olmamisti simdi hic birsey kullanmiyorum kizilcik marmelati aldim sulandirip iciyorum ureme olsaydi antibiyotik veriyorlar bir devlet hastanesine gorun canim cunku ozeller biraz isi ticarete dokuyorlar