Pnrtrz Hilal2834 ilk doğumumu medilife ta yaptım selda hanım vardı o izine ayrılınca mecbur baska hastaneye yöneldim medicana evet guzel ama fıyatlar cok daha yuksektır onu bılenlere sormak ıstemıstım
Hilal2834 Pnrtrz Selda Hanım ekimde başlayacakmış ama ben de şuan 29 haftalığım Ekim de Selda Hanıma gitsem geç kalır mıyım kabul eder mi bilemiyorum. Zeynep hanım da var aynı hastane de ona da randevu bulamadımm
YeniGebe96 Pnrtrz yok benim doktorum disaridan prof dr isik ustuner eskiden medicanadaydi, smdi muaynanesi var ama hala orada dogumlari gerceklestiriyor.
Pnrtrz ies ya ben birinci hastanesine gıdıyordum ordakı doktorumda dogum ıznıne ayrılınca kaldım ortada ve 36+5 deyım medıcanada yıldız hanım vardı onu dusunuyorum ama fıyat bılgısı merak edıyordum
ies Pnrtrz güncel yeni sordum ama epiduralı sormayı unuttum Perşembe nts icin gidicem tekrar sorarım 🙄 ama arayınca da fiyat veriyorlar bekleyemem diyorsan sabah ara kuzu
ies Pnrtrz Nalan karacaoğluydu, Ali Metin celebe geçtim öneri üzerine ikisinden de çok memnunum ama yıldız hanımda çok iyimiş güzellik merkezindeki kadın onu önermişti hatta
ies Pnrtrz benim sağlık sigortam doğumda bile (12700 kadarı) geçiyor 🥲 ben o yüzden sadece ikili test ve dörtlüye para ödemiştim 🫣 nst bile ödemiyorum o yüzden rahatım biraz 🥲
Pnrtrz ies hangi sağlık sıgortası bende alıanz vardı doğumu kapsamıyordu ve doğum için galiba 1 sene önceden yapılması gerekıyırmus oda olmadı
Ozlemsarap Haziranda arkadaşım 12.000 tl ye doğum yaptı sezeryan oldu mecburi olarak bebeği kuveze girdi 1 hafta ona da 17.000 tl istediler 1.500 tl de bebeğin ilk muayene tetkiklerine istediler
Ozlemsarap Pnrtrz evet kesinlikle yüksek ama riskli bi durum var ise şüpheye yer bırakmayacak bir doktor kesinlikle