PapatiA Arkadaşlar bebişin eşyası İçin çanta almayı düşünüyorum alanlar var mı yada kullananlar marka model tavsiye edermisiniz belkı değişik güzel bırsey denk gelır
Pnrtrz PapatiA ben trendyoldan u.s polonun almıstım cok memnunum cok kullanıslı bırcok gözu var ve sağlam cokta spor ve şık bır canta bı değerlendır ıstersen
Pelinakcn PapatiA motheric aldım fiyatı baya yükselmiş ben aldığımdan beri ama gerçekten çok kaliteli, gayet büyük, derisi yumuşacık vegan deri. Çantanın içerisinde ekstra olarak alt açma örtüsü ve biberon için termal kap geliyor aynı derili.
PapatiA Pnrtrz Biranne11 Htckrsc Yasemin1_ mercimekmi Mello29 Mehtap_ali Pelinakcn https://ty.gl/bo2fu3j20r https://ty.gl/b9vsaj5ds0 Bunlar nasıl çok güzelleri var ama çok pahalı
Yasemin1_ PapatiA bazı modellerin stoguja göre indirimde oluyor ben 360 a almıştım şimdi bi rengi misal 370 lerlde ben düz gri almıştım siyahlı olan 370 bu çantayı sonrasinda da büyüyünce kullanacaksın bi yere giderken bez yerine misal kıyafetlerini alırsın kendin disarda gezmeye misafirliğe giderken bile kullanirsin. Kullanilisli olmayan çantalar yüzünden arkadaşlarım 2. Yi aldı . Bilmiorum önemsiz şeylerden kısıp ise yarat şeyleri uzun ömürlü şeyleri iyi bisi al derin bence
mercimekmi gap çanta aldım hem el hem sırt çantası olarak taşınabiliyor bir sürü bölmesi var kullanışlı olacağını düşünüyorum
Mehtap_ali Milk& moo aldım bayıldım bayıldım 😻 inanılmaz içi geniş ve bir o kadar da şık kullanışlı 🥰
Mehtap_ali PapatiA evet o diğerin de stok yoktu çok bekledim gelmedi moru aldım ama çok beğendim ben hepsiburadan aldım biraz daha indirimli ama 🤩
Pelinakcn PapatiA bu arada trendyol da daha pahalı ben kendi sitesi üzerinden aldım, taksit imkanı da vardı almak isterseniz.
Biranne11 PapatiA 184 tl olan güzel. Yorumlara bakıp alabilirsin. Çok uçuk paralar vermeye gerek olmadığını düşünüyorum
Yasemin1_ PapatiA sana dediğimde arkadan ulaşım penceresi var filan bi bak ona kendi sitesinde indirimde oluyor trednyolda pahalı bence bak alttan bisi almak için bu çantaları baya karışıyor içi hemde termosli kısımları iui değil gibi birinci iyi gibide almışken uzun ömürlü olur sonrasinda bile kullanacağınız bisi çünkü instagtam hesaplarına bak video bakınca anlayacaksın [](https://)https://mcdbag.com/urun/f-35-griye-siyah/