Ays19Ays Merhaba bende tam o haftalarda yaşadım özellikle göbek ve bacaklarımda oldu gezdi resmen özellikle gece çok kötü oluyordu iç bacaklarım doktorum iki iğne verdi hemen geçti o gün kalçadan yaptılar sonrasında olmadı çok şükür. Ben daha öncede ürtiker olmuştum yüzümde falan olmuştu ama o çok daha kötüydü o yüzden şükrettim buna tüm vüzüdümda göğüslerim sırtım genital bölge ayak tabanlarım. Allah şifa versin herkese doktorum zarar vermez dedi iğne için.