Merhaba kızlar 32+5 haftalık hamileyim bir kaç gündür midem çok kötü bulanıyor .midemde yemek yedikden sonra baskı hiss ediyorum yerkende afedersiniz öğürüyorum bazende dayanamayıp kusuyorum .Mide yanmalarım hafifledi .Ama şu bulantılar beni mahv etdi o an ter geliyor vücüduma dayanamayıp kusuyorum ve dahada berbat hiss ediyorum üzülüyorum bebeğimede orda kasılıyor 😞
Bu haftalarda yaşayan oldumu merak ediyorum 🤷🏻♀️