Hilal2834 Kızlar 7 aylık hamileyim ne sırt üstü ne sol tarafa yatamıyorum ☹️oturur pozisyonda ayaklarımı uzatıp sırtıma 2 3 yastıkla uyuyabiliyorum sizler nasıl uyuyabiliyorsunuz bir sakıncası olur mu sizce?
Sleepless_Mother Hilal2834 35+6 yım zerre gece uyuyamıyorum bacağım ağrıyor midem ağrıyor afedersin yanlarım ağrıyor 😑 çok zor Allah yardımcımız olsun 🤲
Avcib Hilal2834 uykuya dalmam zaman alıyor on kısma arka kısma yastık koyuyorum gayet iyi uyuyorum ama tabiki sürekli lavabo icn kalkıyorum uykum bölünüyor sabahları dayak yemiş gbi oluyorum
isimsizzz Hilal2834 Ben de 3 aydır oturarak uyuyorum bulantı ve Reflü yüzünden ,valla artık belim ağrımaya başladı 😢
Selamcanim Sleepless_Mother ay aynıyız. Deliricem ramak kaldı. Dün gece 2 saat bile uyumadım. Yok uyuyamıyorum.
Arzu_lina Avcib sanırım herkes bu son haftalarda böyle. Sabah uyandığımda uykumu aldığım için kalkmıyorum yataktan yatamadığım için kalkıyorum. Hâl böyle oluncada dayak yemiş gibi oluyorum bende🤣 akşam üzeri kendime geliyorum 🥹
Zey-nepp Hilal2834 aynı şey benimde başıma gelmişti şuan 37.4 olduk tabi. Öyle yapma yerine yumuşak bir yastik koy canım göbeğinin önüne bir tane de bacak arana mis gibi uyursun beni yastıklar kurtarmıştı o dönem şuanda da babam arama koyup hafif gobegimin altına koyuyorum rahat ettim şükür
isimsizzz Zey-nepp Tabiki de kullaniyorum kullanmaz olur muyum 😢 hem bulantı ilacı hem reflü ilacı kullanıyorum ,ama o kdr şiddetli ki engelleyemiyor malesef ,ben normalde de yani hamile değilken de midemden çok çektim ,hamilelikte daha da coştu 😬
Zey-nepp isimsizzz himmm o zaman rabbime sabır ve şifa versin inşallah refleks c9k zor gerçekten bi ilaç var çiğneme tableti ben onu içiyorum 24 saat etki ediyor çok iyi gerçekten
cheryyy46 Hilal2834 Gece sabaha kadar yatakta dönüp duruyorum nasıl uyuduğumu bende bilmiyorum hiç bir şekilde rahat değilim 29. Hafta az kaldı insallah🤲
isimsizzz Zey-nepp Şifa ihtiyacı olan herkese versin rabbim insallah, tablet dediğin gavisconun çiğneme tableti mi ? 🌼
Zey-nepp Bebetooooooooooo Bebetooooooooooo pharmactive trigast çiğneme tableti bu şekilde geçiyor gercektencoo memnunum dene istersen