Cinarveannesi Zey-nepp korkutmak istemem ama zor geçti. Rahim gerideymiş ve çatım darmış normal doğum isteyerek risk alıyorsun dedi ebe aklım karıştı 12 sine randevu var sezeryan isteyeceğim sanırım.
Zey-nepp Cinarveannesi doktorun ile konuşup karar ver canım güveniyorsan doktoruna onunla karar al zaten doğum zor birde senin ki geride falanmis o kadar sancidan sonra üzerine birde ameliyat olma son dakka sezeryana alirlar nasip napalim benimde öyle birsey olursa sezeryan isteyecegim
Ceren_guney5 Busratkn canım benim geçen hafta çarşamba yani 31 ağustos da hafif kahverengi leke geldi perşembe günü gece saat 10 da suyum geldi az bişey ve cuma günü sabah 8 de suni sancı verdiler açılma olmayınca sezaryen oldum ve sancısız gittim 37+2 de doğum yaptım
2koftemom Ceren_guney5 ya benımde beyaz kilot giyoyorum kahverengi oluyor akıntım var yapıskan bu kahverengilik nedir
Busratkn Ceren_guney5 bende daha ne nişan ne açılma hiç birşey yok sadece yalancı sancılar o kadar acaba bende mi var bi tuhaflık ki 😂😂 yoruldum artık doğsun istiyorum ama
Cinarveannesi Zey-nepp çok doğru söylüyorsun iki acıyı birden yaşamaktansa kendimi hiç riske atmadan sezeryan isteyeceğim zaten tüp bebek hep kaybetme korkusu var Allah korusun hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşAllah.🤲🤲
Masumanneinci 37+1 🙂 doktor gün vermedi hala. Sezeryan olmak istiyorum ama bir hafta sonra gün veririm dedi. O arada bebiş gelirse bilmiyorum ne yapacağımı, normal doğum yaparım 😐
Zey-nepp Cinarveannesi bu güne kadar gelmiş rabbimin izniyle hepimiz kucağımıza alicaz kuzum pozitifi çekelim hiç kötü dusunme
Cinarveannesi Zey-nepp çok şükür bu haftaları göremeyiz diyordum erken doğar gibi geliyordu hep 🤭 ya çevrem hep olumsuz insanla dolu ondan 🤣