Arkadaşlar devlet hastanesi’nde detaylı ultrason cektiren oldu mu ?
Ben detaylı diye gittim ama hiç oyle gelmedi en fazla 10 dk bakmıştır
Hiçbir sekilde bilgi de verilmedi
Sadece kagitta haftasına göre olcum vs yazıyor
Organlarına tek tek bakıldı mı bu sürede baktımı iyi veya kötü hiçbir sey soylenmedi
Sizede boyle mi oldu ? Tekrar özelde mi cektirsem bilemedim?