Aleyynur21 Hamilelikte ağlamak üzüntü stres bebeğe zarar verir mi içimde durmak bitmek bilmeyen bi ağlamak var asla sebebini anlamıyorum sürekli ağlıyprum bugun 2 saat boyunca hiç susmadan ağladım bebek zarar görmişmüdür daha 6 haftalıkım 🥺🥺
050218Ybmety Aleyynur21 çok strese girmeyin ağlamayın başta hormonlardan dolayı olabilir bende çok agladım cok üzüldüm nedenlerim vardı yavrum 22 haftaya kadar sakindi birden sira beklerken bayılıp düştüm o günden beri erken dogum riskim var şuan kendime o kadar kızgınım ki neden yaptım diye aglamak degil ama stres inanin bebege zarar veriyor
Selamcanim Aleyynur21 birşey olmaz sakin olun. Ben haftalarca günlerce ağladım. Kurban olduğum Allah biliyor neler yaşadığımı. Hala hatırladıkça neler geçmiş diye ağladım. Bebe stresten etkilenir. Yenisiniz bir de. Kafanızı dağıtmaya çalışın başka şeylerle. Yine de riske atmayın.