dphnln devlette ise teoman haluk minsin var pek sohbet etmez ama bilgisi ilgisi oldukça iyi, hüseyin oğuz yuvanç var süper bi doktor ama kesinlikle randevu sıra bulunmuyor, kıymet çiçek var oda iyidir benim bildiklerim bu ama en kötü doktor da ergil sivri kesinlikle gitmeyin derim. Ben özel ümite gidiyorum murat şenol çok iyi 😊😊