Dmrbs18 Seren_29 bende 10+3 günlük hamileyim daha cinsiyeti öğrenmeme var ama eğer kızım olursa defne Alya koymayı düşünüyorum sana da fikir olur belki 😊 hayirlı sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olsun
Deletedmom_37 Seren_29 benim daha cinsiyet belli değil ama aklımda bi kaç isim var kız olursa diye size de fikir olsun🥰 Amine Asel Eliz Lina Esila Mihrimah
Ayse_3434 Benimde kızım olucak inşallah Melike yada Alya koymayı düşünüyoruz bakalım hangisinde karar vermedik daha
Sonikiuc Işıl ❤ ikinci ismi hic istemiyorum ama yanına bir isim koysam nasıl olur düşüncesinden de uzaklasamiyorum
Basakadir İkizlerim olucak Kontrole gittiğimde doktorum biri erkek diğeri kız görünüyor ama net birşey söylemedi kızma kumsal oğluma yamaç koyucam uyumlu geliyor bana sizce😊
Rukiye24 Seren_29 belis ada ayzem doğa Ekstra beğendklerim balca, vera, umay, rüya, dide, inci doğa ve ada eşimin istediği 2. İsim olarak ikisinden biri kesin olacak 🤷🏼♀️18 haftalığız kararsızızz