Kızlar hamileliğim zor geçdi evimden uzaktım eşimin işi dolayısıyla ayrı geçirmek zorunda kaldık bu süreci o görevde ben annemlerde, ikili test ve ense kalınlığı testi normal geldi, daha sonra 23 haftalıkken başında sıvı fazlalığı var dendi detaylı ultrasona girdik normal denildi sonra doktorum tekrar baktığın da oda normal dedi, 29 haftalıkken kontrolde bebeğin böbrekleri biraz büyük denildi başka bir doktora gittim gayet normal denildi, şimdi iste 36+6yız, 35 haftalıkken kontrole gittiğim de bebeğin başı 34 hafta gözüküyordu kilosu 2600dü diğer heryeri uyumlu sadece baş çevresi bir hafta geri görünüyordu doktorum sorun değil dedi.. şimdi her kontrol de tekrar kötü bişey duymaktan korktuğum için gitmek içimden bile gelmiyor.. çok korkuttular beni eşim yoktu tek başıma bebeğimle beraber geçirdik bu zor günleri. Şimdi de içim de hep bir vesvese var sağlıklı bir bebek olacak mı, küveze girer mi, zamanın da gelir mi diye. Tabiki Rabbimden geliyor herşeye hazırlıklı vede metanetliyim ama yinede bende bir anneyim sürekli aklım da hep dualarım da sağlıklı olsun sağsağlim doğurayım diye.. bilmiyorum doğumdan sonra güzel bi tedaviye ihtiyacım var galiba çok pinpirikli kuruntulu biri haline geldim.. benim gibi olan illaki vardır öyle içimi dökmek istedim hakkınızı helal edin biraz uzun oldu.. 🙏🏻