Ben 2 doğumumu da devlette yaptım bunuda devlette düşünüyorum çünkü doktorum orda özel hastane gibi lüksluk beklemeyin ben adanada yaşıyorum mesela burda her odada 2 hasta kalıyor ilgi alaka var ama özel gibi değil zaten sorun olmazsa 24 saat dolunca taburcusun