Esercio ya idrar testi iki hafta önce yaptırdım temiz çıktı çok şükür ama böyle nasıl kalem le bişey yazmak için parmaklarımdan güç alırsın benimde hareket ederken bacaklarımla kalçamdan aldığım için rahmim ağrıyo yani böyle kaslarım ağrıyo gibi ve ben 3 buçuk 4 . Ayımdan beri çekiyorum alttan da hiç muayene olmadım belki olsam anlarlar haftaya gittiğimde söyliyeceğim 🙏🏻