Zynnn Arkadaşlar cinsiyet 9 haftalık belli olur mu? Doktor haftasını bekleyelim dedi ama ultrasona bakarken de ‘masallah ogluma’ diye mırıldadı duymadım sandı, sordum belli önü hayır dedi. Çok merak ediyorum sağlıklı hayırlı oğlan istiyorum 2 kızım var
Gizemozz Zynnn 8. Haftada yumurtalıklar oluşuyor 9. Haftada imkansız en iyi ultrason cihazı ve en bilgili doktor bile 12 16. Haftayı uygun buluyor 🥰
Kaganimm Zynnn 10+2 iken özelde ki bir doktor %90 erkek diye tahminde bulunmuştu, 12 hafta ayrıntılı usg de erkek olduğu kesinleşmişti . Dr’un kullandığı cihaz ve sanırım tecrübeli olması nedeniyle bazıları erkenden biliyor ama bazen de yanılma payı oluyor erken tahminde .
Esrakky Zynnn Valla imkansız degil istagramda gezınırken bi vıdeoya denk geldım 9 haftalık ve cınsıyet için etken ama oluşmus erkek bebek dedi baya pipiside ekranda vardı keşke kaydetseydım videoyu atardım size kesezinin resmi varmı at yorumluyalım allah gonlune göre versın canım 🌺☺️
MuberraK Zynnn hiç kendini o moda sokma bence hayal kırıklığı yaşama. Ben doktora sormadığım halde bende 12ci haftada erkek gibi demişti sonra 16da gittim kesin kız dedi. 12de yanılma payı çok oluyor çünkü cinsiyet o zaman oluşuyor dedi. Kendimi 16ya kadar erkek diye kaptırdım ister istemez bi değişik olmuştum kız deyince. Ama şuan o kadar mutluyumki bi kızım daha Olucağı için erkek deşeler üzülürüm😄 kısacası moda girmek önemli o yüzden kaptırmayın derim
Selamcanim Zynnn imkansız. Ama buradaki cinsiyetçi ablalara sor bak hepsi müneccim gibi söyler sana 🤣🤣
Zynnn Kaganimm Esrakky var ama nasıl atacağımı bilmiyorum ağzı burnu o kadar bekirgin ki o belirginlik bence cinsiyette de olmustur yaaa