Merve0606 Merhaba hanımlar şehir hastanesinde özel oda varmı eğer varsa tutunca 2 kişi refakatçi kalsa oluyormu bilginiz varmı acaba
Sofistikee Özel oda diye bir şey yok. Tek kişilik oda var ama şansına denk gelmesine bağlı. Çoğu oda çift kişilik. Tek kişilik de olsa çift kişilik de olsa oda refakatçi 1 kişi.