Bugun çok hareketliydim sabah enerjik başladım dışarı çıktım kizimi oyun parkına falan götürdük avm de dolaştık 4 ten sonra eve gelip doğuma giderim ne olur ne olmaz diye eşimde evdeyken evi temizledik ben pek bisey yapmadım daha sonra yemek hazırlarken karnımda gerilme oldu önceden de oluyordu yatınca geçiyordu sertleşti arada kassiklarima agri giriyor belim ağrıyor suan belimin ağrısı hiç geçmedi surekli ağrıyor yatınca bile geçmiyor 37+3 uz suanda doğum sancısı mi bunlar sizce ne olabilir yorgunluk mu doğum mu başlıyor