Kızlar merhaba. 1 kaybım var malesef, vakit kaybetmeden genetik pıhtılaşma testi yaptırmıstim sonucum çıktı ve devamlı coraspin, hamilelik boyunca da 4000lik oksapar kullanamam gerekiyormuş. Çok şükür 22 haftalık hamileyim şimdi. Benim doktorum her ay gittiğimde benden kan alıyor 1 hafta sonra sonucu çıkıyor ve doktorum iğne dozu aynı kalacak diyor. Benim anlamadığım her ay ben bu testi neden yaptırıyorum. 1 kere yapılmıyor mu bu test bir tek ben mi her ay yaptırıyorum ? Vallahi güç yetiremiyorum artık maddi açıdan lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?