Bu hafta 36 haftam doktorum bir hafta daha dayanmam gerektiğini ve 37 haftamda tekrar gelmemi söledi yani cumartesi günü zaten 27 haftamdan beri sürekli nst hep giriyorum ve her hafta hastanedeyim neden bilmiyorum sizce bu hafta endişelenmelimiyim malum ilk bebek olunca anlamıyorum pek fazla ama kasılmalarım var karnım aşşada ve göğüslerimde süt var yardımcı veya bilgi verebilirmisiniz tecrübeli annişler 😊🤰🏼