Kızlar merhaba. Ben 35+4 teyim şuan. Dün geceden beri az az suyum geliyo. Bir iki defa tuvalette aktığını gördüm su olduğuna da eminim bu arada. Sancım yoktu ama yaklaşık 1-2 saattir kasıklarıma vuran sancım var adet sancısı gibi. Aramızda yaşayan var mı böyle. Yarın doktora gidicem şimdi size sormak istedim. Düzenli doğum sancıları ne zaman başlar ?