Suheda_18 Çatlaklar için hamileliğinizde kantoron yağı kullandınızmı bir zararı varmı 23 haftalık hamileyim ve 2haftadır kullanıyorum ama şüphe içersindeyim
Gny18 Suheda_18 canım zararı yok aksine faydası var. Ama bende kaşıntı yaptı kullanamadım maalesef. Vazelin + kantaron yağı kullansan daha etkili oluyor çatlaklar için.
bosyapmaa Suheda_18 Kantoron yağının zararı yok aksine faydaları var. Benim hiç çatlağım olmadı ama doğum sonrası göğüs uçlarıma sürdüm ve çok iyi geldi emzirirken 🌸
Suheda_18 bosyapmaa hamileyken kullandınmı hamileyken kullanılmamalı yazıyor internette çok kararsız kaldım
Suheda_18 İnternete baktım kullanılmamalı yazıyor ama hamile bir arkadaşıma sordum sorun yok dedi doktoruna soran falan varmı benim randevuma daha var soramadım🤔
Suheda_18 havvatrkmn teşekkürler rahatladım ben ilk başta kulllanmadım o yüzden çatlaklarım var malesef 😕bundan sonra olmaz umarım