Kaganimm evet alabilirsih ama 32. Haftanda 34.haftaya kadar çalışır raporu alıp sonra 34.haftada doğum izni raporu alman gerek yoksa devletin doğum öncesi verdiği iznin 2 haftası sayılmıyormuş çalışır raporu almazsan yani 8 hafta yerine 6 hafta veriyor