MerveeSimsekkk Arkadaşlar 39+2 günlük hamileyim. Bugün 1 saat kadar tempolu yürüyüş yaptım eve geldiğimde sıcak duşa girdim, ardından ananas, hurma yedim. Şuanda belimde iğneleme gibi bir ağrı var. Çok şiddetli değil ve kesintisiz sizce doğum başlangıcı mı?
Suhedaa MerveeSimsekkk olabilir canım doğum sancısıysa seni uyutmaz çok hafif olsa bile zaten kesin anlarsın Rabb im bir sancıda kurtarsın bizleri
Gamzenur0809 MerveeSimsekkk benimde bugun akşam hiç halim yok vucudum kaskatı kesıldı hareketler kısıtlandı belıme agrı gırıyor egılırken felan wc otururken anlamadım öyle öyle gelcek herhalde miniğim
MerveeSimsekkk Gamzenur0809 benim de öyle alt tarafta da ağrı var ama ilk hamileliğim olduğu için kestiremiyorum ne olduğunu
Gamzenur0809 MerveeSimsekkk aynen benımde ılk hiç keyfım yok 11 de kalktım eşim gitmiş hiç haberim olmadı belimede agrı gırıyor ama daha gelmez bu minikler hayırlısı bakalım ya 16 gün kaldı bakalım dahada uzatmazsa