Kubgkm Busrakuzeyasaf25 biz asya adını verdik kızımıza leyla ismini de çok seviyorum ama kuzenimin ismi diye koymadık
Mucizemiz-Uraz Busrakuzeyasaf25 asya ismi benim yıllardır sevdiğim isim leyla ise son 1 yılda çok sevdiğim bir isim olmaya başladı 🥰 ben bile kararsız kaldım 😂 ama yinede asya’dan yana kullandım 🫠
Busrakuzeyasaf25 Evett ya bende ıkısı arasında kalmıştım am sımdı karar verdik leyla eflin olacak ınsallh