Fatmanur__ Aynı durumu yaşan varsa aranızda bi yazar mısınız ya ben 33 haftalık hamileyim bu son iki gündür kasığıma ve alt tarafıma sancı giriyor birden ara ara bir de bebek çok aşağı baskı yapıyor çok sertleşiyor normal mi acaba
Gebeyim15 Fatmanur__ normal canm kendini doğuma hazırlıyor artık yavaş yavaş benmd egöğüs altına baskı yapıyor
Selamcanim Fatmanur__ doktora gittim korkudan 33te. Dinlenmelisin büyüyor git gide pozisyon alıyor dedi.
Gizemozz Fatmanur__ normal benimde 33 te başladı dediğiniz gibi 39+3 olduk hala küçük hanımın keyfini bekliyoruz 🥰 büyüdükçe ağrılar daha da artıyor bu arada 🥺
Fatmanur__ Gebeyim15 evet benim hem alta hem de üste birden baskı yapıyor kafası aşağıda ayakları da tam yukarıda duruyor hiç rahat oturamıyorum batıyor
Selamcanim Fatmanur__ yani bendeki durum bu. Ama siz yine de bi gidin isterseniz. Malum herkeste farklı şeyler gösterebilir. Hamilelik değişik bi durum.
Fatmanur__ Selamcanim bende yeni gittim doktora ama o zaman bu dediğim şeyler yoktu sürerse eğer biraz daha giderim yada doktoruma sorarım :)
Fatmanur__ Gizemozz şimdiden böyleyse ilerleyen haftaları düşünemiyorum zaten insan gittikçe ağırlaşıyor bi an önce doğurmak istiyor 🥹
Gebeyim15 Fatmanur__ ay sorma oturmaya izin vermiyor yürümeye izin vermiyor hemen yoruluyorm yan uzanamıyorm sırt üstü uzanamıyorm daha 30. Haftamdayım baZen diyorm keşke çabul geçsede zaman doğurdam en azındanaxı çekmicez uykusuz kalıcaz en fazla 😀