Neslihan5241 eylul1809 çiğdem kılınç da çok iyi ve güler yüzlü bir doktor kız kardeşimin doktoru gayette memnunuz
Cigdemmm123 eylul1809 Koray beye gidiyorum orda çalışanlar da çok memnun çevremdeki herkes te ilgi ve alakası dan dokayi çok aşırı memnun 26 haftada gitmeme rağmen çok iyi karşıladı ve çok ilgiliydi