Al-ed3 Başka kıyafeti yoksa az gibi sanki sürekli makina çalıştır kurut zor oluyo diyolar Benimde ilk gebeliğim bebeğin battaniyesi yok diye 2 tane onlu aldım trendyoldan pahalı olmayanlardan ayrı alınca daha pahalıya denk geliyordu 1 tane de 5 Li güzel takım aldım bide görümcemin verdikleri var yeterli diye düşünüyorum