Tugce3441 stres yapma canım bende yeni sezaryenle doğum yaptım kayısı hoşafı iç bol bol kayısı hormonları çalıştırıyor un kurabiyesi ye bir de rezene çayı iç çayını içemiyorsan laktamax var takviye rezene ve çemen otlu eczaneden onu al doktorum önerdi gerçekten ise yarıyor üçü