Marsmelow hsg den hemen sonra lekelenme şeklinde 1-2 gün kanama normal doye biliyorum. Doktor bana erken adet olabilirsin ya da adetin gecikebilir dememişti. Öyle bir durum karşısında derdi diye düşündüm kendimce. Peki sizdeki de yeni mi oldu bu lekelenmeniz? Test yaptınız mı, sizinkisi yerleşme kanaması olabilir