Berfinkarabalik Kızlar bir cinsiyet belirtisi daha buldum eğer bebeğimiz sağda ise erkek solda ise erkek doğrumu sizde nasıldı
meleklerin_annesii kitapkurdu 😂😂😂 senin ki çok iyiymiş 🤣🤣🤣 vallahi kahkaha attım Allah iyiliğini versin
Eldgrn Berfinkarabalik 15+5olucaz solda hissettim yani ağrılarım falan soldaydi bebişe baktigimizda da soldaydi kızım oluyor
Gulsumyaman Doğru degil çünkü bebek belirli bi haftaya kadar insanlar sagda solda hissediyorum desede tam ortada durur yukarı doğru çıktıkça büyüdükçe sağa sola yerleşir oda kişiye göre değişiyor benim oglum olucak sağ tarafımda ama ablamin oglu solundaymıs
Cherry95 Berfinkarabalik ya bende öyle olmadığı için sanırım bu soru garip geliyor. Bazen solda bazen sağda hissediyorum. Ortada bile hissettiğim oluyor