ftmdyn22 Kızlar ben 24 haftalık hamileyim arada kalbim aşırı sıkışıyor ve nefes alamıyormuşum gibi oluyor sizce normalmi yada sizdede oluyor mu?
Duygucesur ftmdyn22 rahim büyüdüğü için nefes darlığı normal kalp de zararsız ama ihmale de gelmez. Bana doktorum gebelikte normal olmayan her şey bazen normal sayılır demişti😀😀
gozdetrhn ftmdyn22 ben şuan 12. haftadayım aşırı var bu durum erken başladı sanırım kalp krizi geçiriyor gibiyim nabzım 115-120 devamlı yoruyor beni
Duygucesur gozdetrhn nabız zaten yüksek olur hamileyken tansiyonunuza bakın ama ihmal etmeyin gebelikte tansiyon önemlii 😇