Deletedmom_15 anladım canım 3. Gebelık belkı senı hem maddı hem manevı olarak yormustur ama yaşın cok kucuk eşin ızın verse dahı doktorlar yapmaz ama ozelde olur mu bılmıyorum 👍bıde gunah sonıcta Rabbım sana boylr bır sans vermıs dusunki cocuk sahıbı olamayan insanlar var yıllarca dıdınıp 1 tane evlat sahıbı olayım dıye varını yogunu satan ınsanlar var yanı cocuk dusunmuyorsan ıstemıyorsan korunabılırsnz bır cok alternatıf var doktoruna danısanılırsnz ona gore sana bır yol gösterır 👍