Nsvxgxh Merhabalar kızlar 9+1 haftalık hamileyim şu an sağ bacağımın üstüne basınca sağ kalçam da ağrıyor hem de baya üstüne basınca bir iki dakika sağ tarafa yüklenemiyorum sonra düzeliyor. Bilgisi olan varmı yada yaşayan var mı.?
Mavinin_kadini Nsvxgxh selamlar benimse hamileliğim başında böyle ağrılar oldu. Hatta geceler deli bir sancı ile uyanıyodum. Buz uygulayınca rahatlıyordum. Sonra geçiyor.
Nsvxgxh Mavinin_kadini normalde otururken uzanırken falan ağrı yok çok şükür ama arada bu şekilde ayağa kalkarken baskı uygulayınca falan sağ bacağının üstüne basamıyorum bile biraz zorlandıktan sonra geçiyor ama tekrar oturduktan sonra kalkarken yine aynı ağrı oluyor
Gamzeeee16 Nsvxgxh doktoruna ağrın olduğunu söylediğin de yüksek ihtimal verir aynı şekildeydi rahatladım magnezyumdan sonra