afroditt Kızlar çok ayakta kalınca neden bebek hareketlerinde azalma olur bugün bütün gün ayaktaydim çarşıya gittim misafirim vardı biraz uzandım hissetmek için çok az hissediyorum
Edabykl afroditt ayaktayken is yaparken yururken hissedemiyoruz malesef dinlenirken anca hissedebiliyoruz az da olsa hareket varsa endiselencek bisey yok bence bende az hissediyorum
Edabykl afroditt olabiliyo her zaman hareket etmiyolar zaten arada durt yinede visne suyu yada cikolata yiyip sola yat o sekilde kontrol et
afroditt Asiyearslan yok zaten fazla kalmıyorum ayakta işte bugün mecbur misafir vardı çarşıya gittim o yüzden
Asiyearslan afroditt dinlen ayaklarını uzat ılık duş falan al yorgunlugunu atmaya çalış düzelir hareketleri , azda olsa hissediyorsan korkma ama hiç hissetmiyorsan 3 gün geçmeden doktora gözük mutlaka
Gulsumyaman Biz ayakta hareket halindeyken amniyon sıvısı hareket ettigi için bebege sallanma hissi veriyomus ve o anlarda genelde bebekler uyuyomus bundan dolayı biz dinlenmeye geçtiğimiz de de hareket bittiği icin bebek uyanık olup daha cok hareket ediyo 😊
Gulsumyaman afroditt tabiki her bebekte illa aynısı olmaz mesela benimki halay bile ceksem hareket ediyo hareketsiz anı yok hic mi uyumuyosun diyorum konuşurken 😂 ama genelde böyleymiş doktorumda söylemişti uygulamada da yazıyo o yüzden ayaktayken hissetmemis olmanda sorun yok ama uzanınca kontrol et tabi nolur nolmaz ihmal etme 😊🌸
afroditt Gulsumyaman hissettim valla çok şükür kalkın kız dedim vurdular annelerine 😂😂 kizdilar galiba uyandırdım diye
Gulsumyaman afroditt aman iyi olsunlar seninde icin rahat etsinde kızsınlar tekmelesinler yeter ki annelik delilik işte 🤭