[silindi] Ruveyda_baskapan valla ben 2 ay sonra yapmıştım bide yara yerinin üzerine yapmıştım orda var diye yaram enfeksiyon kapmıştı sinek büyüklüğünde ama kendiliginden geçti siz bilirsiniz yine de ağrı olur derseniz erteleyin
Edabykl Ruveyda_baskapan kuaförüm de bilgili bu konuda dogumdan 40 gun sonra geleceksin dedi bidaha bende 40 gun beklicem mecbur
Ruveyda_baskapan Edabykl öncesinde jilet mi kullanacaksın peki ? 18 gün önce oldum sezaryen artık çıkmaya başlıyor tüyler çok rahatsız edici
Edabykl Ruveyda_baskapan jilet değilde epilasyonun kısaltma aparati varya onla alabildigim kadar aliyorum fazla çıkınca