Duygunas 38+4 bekliyorum kasılmalar sertleşmeler baya artttı sizde nasıl gidiyor ne zmn gelir tahmini
Melos90 Duygunas benn 38+2 vajende ağrı batma belim inanılmaz ağrıyor gogsum sıkışıyor ama nst de bişi çıkmıyor ben anlamıyorum
Umran__37 Duygunas bende sizin gibiydim normal dogum beklerken sezeryana alindim acilmam.olmamisti 38+3 de dogum yapmistim simdi kizim 12 gunluk rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin 🥰
Duygunas Umran__37 oğlumda açılmam oldu 6 cm gittim hastaneye bu bebekte normal yolla inşallah beklicm 39 haftamı da yerim ondan sonra gelmezse bnde beklemem artık sezeryan isterim
Hilal0606 39+4 olcak yarın. Pek bir belirti yok ben de merakla bekliyorum. Bir gece ansızın gelecek heralde ☺️
Eliiiiif Bende 37 haftalığım nstde sancı çıktı 1 cmde açılmam var Gelsin artık çok sertleşiyor karnım
Duygunas Oğlum zamanında 39 hafta da doğmuştu ama bu bbebeğim hem hateketli baya hemde ara da bi agrı yapıyor herhlade bu hafta diye düşünüyorum inşallah yaa çok yoruldum