Ayseee60 1tazeanne1 inşallah canım tetiklesin diye korunmasız iliski yaşamıştık ise yaşamış olabilir DİE düşünüyorum
Ayseee60 Melos90 gece 12 gibi karnımda bi patlama oldu sanki ardından suyum geldi hemen ardından nişanım hemen hastaneye gittim 1,5 cm açılmam vardı öbür gün 13.20 de doğdu tam 12 saat azap gibiydi 🥺
Melos90 Ayseee60 yaa geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün bunlar su gelmesi Nisan falan korkulu mu korkuyorum panik olirsam evde eşim olmazsa diye
Ayseee60 Gamzesilaplt üniversite hastanesinin özel bölümünde ebelerim ve doktorum çok çok iyi ama acılmam yavaş yavaş olunca haliyle sancılar beni çok zorladı 10 cm olmadan doğumu başlatmadılar