Herkese merhaba
30+3 haftalik hamileyim. Bu 2. Hamileligim 1 kızım var 27 aylık. Birde oğlum olacak allah nasil ederse 🤗 2. Hamileliğim biraz zor geldi bana 2 saat ayakta kalsam belim tutuluyor yürüyemiyorum ayağımı sürüklüyorum sürekli ah vah diye geçiyor ayaklarım sismeye başladı dikkat ediyorum aslinda tuzlu vs yememeye ama hic dinleyemiyorum kızımın pesinde kosmaktan yemek yapmaktan ev temizlemekten… sizde durumlar nasıl böyle sikayetleriniz var mı?