Yani ben çok karşı değilim açıkcası. Ama işte isim onun hikayesinin ağırlığını taşıyor bilmem ne bir sürü derin anlamlı şeyler söyleyen insanlar var o düşünce doğrultusunda koymak istemiyorsanız okey. Ama sırf ismi beğenmediğiniz içinse boşverin ikinci bir isim olarak kendi beğendiğinizi koyun ne eşinizi üzün ne de kendinizi yorun 🌸