deryx 38+5 benim de akşam 7 gibi Nisanim geldi kanlı akıntı şeklinde. Elim ayağım birbirine dolaştı. Hemen duşa girdim ve hazır ola geçtim 🥶 Benim Dr da doğum yakın, sancılar 5 dk da bir olunca veya su gelince ara dedi. Hafif batmalar var ama düzenli değil, yalancı gibi. Bebek de çok hareketli 😅 bakalım ne zaman doğuracağız💕🎈