Aaley 31 haftalik hamileyim bebek sürekli sağ tarafta toplanıp kasiliyor enfeksiyon böbrekte taş ve kum da var erken doğum olabilir mi bilgisi olan var mı
Meryyyy35 Aaley olabilr canım benimde ilk hamileligimde kızım enfeksiyon nedeniyle erken geldi. Dünyaya
Asiyearslan Aaley bende 31 haftalık bu şekildeyim bazen adet gibi sancımda oluyor yarın doktora gideceğim hayırlısı 😕
Eminebayrambey Bende burda bekleyeyim benimde 31 oldu çok aşağıda hisseidyorum çok toplanıyor birde ağrım çok oluyor erken gelirmi
Asiyearslan Conger Aaley evet gittim nst de bsiey çıkmadı bebeğinde keyfi yerindeymis , rahim büyümesine ve bebek artık büyüdüğü için baskıdan dolayı oluyormuş .
Conger Aaley enfeksiyon olabilir mi acaba siz doktorunuzla görüştünüz mü yarın doktora gideceğim geç mi olur bilemedim bu haftalarda normal yazıyor bazı yerlerde de erken doğum belirtisi yazıyor ne yapacağımı bilemedim😔
Aaley Conger sizinde bu durum varsa akinti idrarda yanma vs enfeksiyon vardır sizdede mutlaka gidin Bende böbrekte su toplaması taş ve kum da çıktı
Conger Aaley yarın idrar testi vereceğim bende sadece akıntı var bir de regl sancısı gibi ağrı var kasıklarımda karnımda çok gergin