Aycan01 Anne980 ilk dozu 20 ci haftada yaptılar bi kaç gün öncede aradılar çarşamba çağırdılar 30 haftalıkkende 2 ci dosu yapacaklarmış
Nehir__ce 20 haftalık falandım yaptırdığımda ikincisi için bir ay sonra gel dedi ama daha gidip yaptırmadım
Eminedilanim KayraVeAnnesi_06 herhangi bi sıkıntı oluyormu bebek için ben gittim erken dedi yapmadı ebe bebeğe sıkıntı olur dedi
KayraVeAnnesi_06 Eminedilanim Yok hayır bir sıkıntı yaşamadım , sadece kol ağrısı yapıyor oda bir kaç güne geçiyor