Hayalvemasal00 canm bende kabizlik olmadi ama hep basurum vardi son zamanlarda buyuduler ve hassaslasmislardi iki kez lekelendim azicikti doktora soyledim bi krem verdi iyi geldi procto-glyvenol diye bisey sabah alsam kullaniyorum doguma kdr kullanabilirim