2gebe maddi durumum yok diye yiyemiyorum yazmışsınız, muz kaşar vs yazılmış. Kendinizi lütfen kötü ve eksik hissetmeyin. Zeytinyağı alabilirseniz günde bir yarım çay bardağı saf olarak içmeye çalışın. Normal öğün olarak atlamadan yiyin yediklerinizden. Bebek sizden faydalanır merak etmeyin. Sağlıklı doğumunuz olsun inşallah, hayırlısı ile kucağınıza alın. 🌸