Betul3737 Kızlar iyi akşamlar 5+ 4 haftalık hamileyim bugün kahverengi lekelenmem oldu doktorum yerleşme kanaması olabileceğini söyledi , sizin yerleşme kanamanız kaçıncı haftada olmuştu acaba
srnglcskn Betul3737 benim reglimden 5 gün sonra olmuştu. İdrar ve kan testi yaptım negatif çıkmıştı 6. Haftada duygu yoğunluğu yaşadım çok ağlıyordum her şeye eşim dedi test yapalım öyle öğrendim ben. Ama herkeste farklı oluyormuş.
Hadya İyi aksamlar,benim 5.ve 6.haftada oldu ama kanama degilde kahverengi lekelenme seklindeydi.Progestan igne verdi,dinlendim,yattim baska da olmadi oyle bi sey.