hilaleee Kızlar adetimin ikinci günü gittim doktora klomen baslicakti gittiğim günle birlikte 4 gün kullan dedi doktor bana ilacı neden 4 herkes 5 gün kullanıyormuş sonra kontrole gitcem iste
Sinemberkehan hilaleee Canım doktor öyle demişse bir bildiği vardır. Mesela bana 10 gün günde 2 tane yazmış ve bittiyinde gel demiş
sedamom00 hilaleee ben 5 gün klomen kullandım çatlama sorunum vardı yumurtam da yoktu neredeyse ama ben de kist yapmiştı 2 inci tedavimde doktorum bana klomen vermedi iğne verdi 10 gün kullandım sonra çatlatma iğnesi uyguladı başarılı oldu elhamdulillah 🤲
Sinemberkehan hilaleee Evet canım. Yumurtam gelişmiyor, önce kalitesizdi 1 ay tedavi gördüm şimdi klomen yazdı. 2 güne gidecem doktora. Ben burda 3 ay kullananları bile okudum.
hilaleee Sinemberkehan kalitesiz hiç demedi canım bana ama yumurtlamanda problem var dedi progesteron varya bı ara 0 çıktı benim o yüzden klomen verdi bana Evet bende duydum 3 ay kullanani inşallah fayda goruruz y
Sinemberkehan hilaleee İnşallah. Yaşın azsa canını sıkma. Akışına bırak. Bende yaş 39 diye telaşlıyım