Rnaslh eğer ilk doğumunsa bakiyorlar normale uygun mu değil mi diye ama sezeryan olduysan ilkini bakmazlar zaten ikinci de sezeryan diye. Ssvd yaptıran doktorlar var ama 5 sene sonra denetiyorlarmış bende sezeryan oldum 38 de baktı normal olmuyor dedi 38+5 de sezeryana aldı 🌸