Kızlar iyi akşamlar . Ben regl olduktan bi kaç gün sonra hamile olduğumu öğrenmiştim postum var hatta hala. Cuma günü beta 88 çıkmıştı pazar yani bugün 127 çıktı. Çok mu düşük ilerliyor , yüzde kaç artış olmuş? bu arada yüksek ihtimal geç döllenme yaşamışım.